RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 speedbåd ubåd badedyr ????

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptySøn 14 Dec 2008, 21:20

Hejsa

Jimmy og jeg var som sagt ude at sejle i Møllesøen i dag og Jimmy har jo fået sig en lækker Speedbåd
og den sejler pænt stærkt. Det blæser en del i dag og der er lidt bølger på søen, jimmy sætter sin båd i vandet og så får den tæsk. efter ca 1min sejlads i modvind og lidt bølger, flyver jimmys båd op i luften og lander så den vender på hovdet. vi skynder os jo selvfølgelig ned i den anden enden af søen men der er det for sent. Nu er båden ved at synke kun stævnen stikker op og den synker lige så langsomt og snart er den væk.
Jimmy går lidt bedrøvet tilbage til bilen (snøfter Lidt) vi ved jo ikke hvor dyb søen er.


Pludselig kan jeg se båden på bunden.(en mørk klat) og kalder på jimmy og han kommer løbende kun i t-shirt og under bukser og går ud i søen for at hente båden.(Jimmy er en meget modig mand) den er fyldt med vand og jimmy får modtager med ind i bilen for at ham og modtager kan tørre og få varmen. jeg får resten af båden tømt for battrier og vand.

Jimmy er nu igen kommet i tøjet og båden kommer sammen med de andre dele ind i bilen for at tørre.
Jimmys kærste der var med i dag, kunne godt se at nu røg hende julegave. Da jimmy jo nu skulle ud at købe nyt grej.
men båden blev samlet og jimmy satte to nye battrier i den og så sejlede den igen. Vildt..

Så det endte afligevel med mange gode sejltimer den dag.


speedbåd ubåd badedyr ???? Jimmy01dr5

speedbåd ubåd badedyr ???? Jimmy02sg6

speedbåd ubåd badedyr ???? Jimmybdlt1

speedbåd ubåd badedyr ???? Jimmybd01kr8
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptySøn 14 Dec 2008, 21:38

Prøv lige at se hvordan vandet vælter ud af båden.
speedbåd ubåd badedyr ???? Jimmy02regmc8
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptySøn 14 Dec 2008, 21:49

Hahahahahahaaaa ja sikke en oplevelse det blev i dag " vikinger go home " det var sgu en kold oplevelse og jeg
må indrømme at jeg ikke trode den båd kom til at sejle igen i lang tid men en halv time i bilen for fuld varme og blæs samlede jeg den igen
og utrolige nok virkede den igen, enda selv efter at have hældt vand ud af modtageren.

Tak til Dan for en hyggelig dag og de fine billeder.

Jeg beklager at jeg ikke havde tid til at flyde ude midt i søen i længere tid så dan kunne få nogle gode billeder af det også ;O)
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptySøn 14 Dec 2008, 22:09

Øøøøø jeg har det vist bare ikke så godt med vand i dag,
Jeg sidder lige nu med fødderne i en balje varmt vand og har lige for 1 min siden
tabt min mus ned i baljen så musen er druknet og virker ikke mere hahaha

Sikke en dag siger jeg bare Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptySøn 14 Dec 2008, 23:10

Hej med dig Jimmy

Tja det må vel siges at være en "våd" mus....

Ha ha ha


Mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
MichaelBM
Bruger
Bruger
MichaelBM


Mand Antal indlæg : 76
Geografisk sted : Ølstykke
Humor : 71
Reputation : 5
Points : 38
Registration date : 03/11/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptySøn 14 Dec 2008, 23:29

Ikke noget kønt syn med de bare ben!

Når der er så meget fri plads i stævnen, hvorfor så ikke fylde den op med flamingo-stykker eller skum? Så kan du bruge en fiskestang til at fange den i stedet for at lege dykker.

PS: Er den hvide "dims" i din mund en snorkel?
Tilbage til toppen Go down
http://modelskibet.dk
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptySøn 14 Dec 2008, 23:52

Hmm farven på mine ben skal jo passe til årstiden og temperaturen på vandet clown

Der er flamingo i stævnen men bare ikke nok, så den stod på enden under vand og var nok derfor vi lige kunne skimte den gennem vandet, hvilket nok var den eneste grund til at jeg hoppede i vandet og hentede den, så man kan nu godt sige at det er grundet til at den kom på land og kom ud at sejle igen, hvilket jeg syntes er utroligt når man tænker på at modtager , motor, servo og regulator var fyldt med vand med strøm på ;O)

Suspect Det vide i min mund kaldes en smøg, jeg tændte den inden jeg gik i vandet
og hvis jeg tabta den uden at det var med vilje var det på tide at komme op af vandet i en fart
og hvis mine tilskuere kunne se min smøg gå under vand med mig under var det nok på tide at ringe 112 affraid
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptyMan 15 Dec 2008, 01:00

føj da, det ser koldt ud, det kan ikke have været mange "cm" varmt Very Happy

Min Traxxas Villain er også tippet rundt flere gange, men heldigvis har den kunnet flyde så jeg har
bare kunnet vente på at den kom ind af sig selv. Min er fyldt med "skum" i hele strukturen så den
kan slet ikke synke....vil jeg klar anbefale dig at få noget mere "skum" i din, så du måske kan
slippe for de der badeture Laughing

Nå men godt du fik fat i båden igen......kender det alt for godt med at blive drillet Embarassed blev jeg
også første gang min U47 var i klubben og regulatoren til tanken var brændt af, så båden blev
liggende på bunden på trods af alt mulig sikring. Jeg bliver stadig drillet med om de skal finde
klubbens robåd frem, hver gang jeg har ubåden med.

mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? EmptyLør 21 Dec 2013, 22:51

Hahaha Kom lige forbi dette indlæg da det jo er nogle år siden det skete, det er sgu ret sjovt
at læse og se billederne igen  rendeer 
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Sponsoreret inhold





speedbåd ubåd badedyr ???? Empty
IndlægEmne: Sv: speedbåd ubåd badedyr ????   speedbåd ubåd badedyr ???? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
speedbåd ubåd badedyr ????
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Oplevelser-
Gå til: