RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Herning Modelskibsklub ny hjemmeside

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sune Nielsen
Avanceret
Avanceret
Sune Nielsen


Antal indlæg : 131
Reputation : 1
Points : 104
Registration date : 20/11/08

Herning Modelskibsklub ny hjemmeside Empty
IndlægEmne: Herning Modelskibsklub ny hjemmeside   Herning Modelskibsklub ny hjemmeside EmptyTors 03 Jun 2010, 01:12

Nu ved jeg jo ikke, om nogen her inde har forsøgt at komme ind på vores side... www.hmsk.dk
Har man det har man opdaget, at den har været nede siden vinter.

Siden var hosted hos one.com som vi ikke har været tilfredse med. Hastigheden på hjemmesiden var så langsom, at det var irriterende at skulle vente at få en side frem. Så jeg gad end ikke selv at kigge siden igennem.
Nu har vi fundet en anden løsning, som vi håber er bedre. Om ikke andet så er det denne gang helt og aldeles gratis.

Man er meget velkommen til at komme med kritik til siden, hvis man har noget konstruktivt rabbit

Hvor om alt er, så kan vores side findes her www.hmsk.dk

Formålet med siden er at have et sted hvor folk kan finde lidt info om os.

I skrivende stund bikser jeg med en kalender der skal indeholde info om begivenheder med modelskibsaktiviteter (langt ord).
Så vil der naturligvis komme en side med kontaktoplysninger og stedangivelse for vores sø.
En side med links til forhandlere som vi benytter os af.
Tilbage til toppen Go down
MarkusAndersen
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 8
Geografisk sted : Ullerup / Sønderborg
Reputation : 0
Points : 8
Registration date : 27/11/08

Herning Modelskibsklub ny hjemmeside Empty
IndlægEmne: re: Herning Modelskibsklub ny hjemmeside   Herning Modelskibsklub ny hjemmeside EmptyTors 03 Jun 2010, 11:05

Hej

Velkommen tilbage Very Happy

Jeg var faktisk begyndt at frygte i havde lukket klubben...

Jeg bruger selv one.com til min hjemmeside www.dmtg.dk , og mener ikke selv at der er væsentlige hastighedsproblemer.
Men det kan være andre har en anden mening. For ikke at genere indholdet i denne tråd mere, så må i gerne sende mig en besked via kontakt på dmtg.dk, hvis i har en kommentar til det.

/Markus
Tilbage til toppen Go down
Sune Nielsen
Avanceret
Avanceret
Sune Nielsen


Antal indlæg : 131
Reputation : 1
Points : 104
Registration date : 20/11/08

Herning Modelskibsklub ny hjemmeside Empty
IndlægEmne: Sv: Herning Modelskibsklub ny hjemmeside   Herning Modelskibsklub ny hjemmeside EmptyTors 03 Jun 2010, 11:30

MarkusAndersen skrev:
Hej

Velkommen tilbage Very Happy

Jeg var faktisk begyndt at frygte i havde lukket klubben...

Jeg bruger selv one.com til min hjemmeside www.dmtg.dk , og mener ikke selv at der er væsentlige hastighedsproblemer.
Men det kan være andre har en anden mening. For ikke at genere indholdet i denne tråd mere, så må i gerne sende mig en besked via kontakt på dmtg.dk, hvis i har en kommentar til det.

/Markus

Var lige inde på din siden... Kan godt se, at den kører uden problemer... Endda samme CMS system jeg brugte Smile
Det er et prisvenligt webhotel, ingen tvivl om det. De har også en god support, som svarer på de ting man spørger om.
Vores side har bare været nede nogle gange, og deres SQL database har været nede nogle gange. Uden den, er der jo ikke nogen side Very Happy

Så nu har jeg peget domænet over på blogger.com, og bruger en blog til at lave hjemmesiden over.
Det er faktisk dejligt nemt, og det koster ikke en krone.
Ved godt det sætter nogle begrænsninger. Men man kan jo ikke få alt sunny
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Herning Modelskibsklub ny hjemmeside Empty
IndlægEmne: Sv: Herning Modelskibsklub ny hjemmeside   Herning Modelskibsklub ny hjemmeside Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Herning Modelskibsklub ny hjemmeside
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mig og min klub... Herning Modelskibsklub
» Bro og hjemmeside....
» SD's hjemmeside "genopives"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: Information :: Dig og klubben-
Gå til: